VEDENÍ A MOTIVACE Motivujte je nebo o ně přijdete
„Nesnažte se lidi měnit. Stavějte na tom, jací jsou a doplňujte to, co nejsou.“
Je to jako závislost na drogách. Nadšení z nových akcí střídá realita. Nové metody přestávají za chvíli fungovat a firma se vrací do původního stavu. Potřebuji novou dávku a tak hledám další, zajímavější akce. Ale fungují u nás ty základní principy vedení? Prověřte si to, ať se svými lidmi zbytečně neexperimentujete a neplatíte za to, co vlastně nepotřebujete.
- Úvod – jak vést, když je ve vzduchu, napětí, nedůvěra a …
-
- Co nás čeká, cíle, pravidla a můj podíl na úspěchu akce,
- Lidé a postoje. Co můžu změnit (ovlivnit)? Rychlé změny v praxi,
- Stereotypy v manažerské práci
-
- Mám rád stereotypy – jak fungují,
- Stereotypy, které pracují pro vás nebo proti vám,
- Osobnost a produktivní výstupy firmy
-
- Zdroje rozdílů mezi lidmi – proč to dělá, proč o tom mluví, proč se tak chová,
- Neměňte lidi – měňte …, silné a slabé stránky, práce s různými typy,
- Řídit nebo vést. Co se mi v praxi vyplatilo …
-
- Proč udělají to, co chci – profesionalismus a respekt,
- Setkání s výborným (průměrným) manažerem, manažerské chyby,
- Mýty a realita motivace – ať to stojí, co to stojí
-
- Hranice mezi motivací a manipulací. Motivace = klíčový úkol manažera,
- Tradiční pojetí motivace – pomáhám, dokud za to dostávám peníze,
- Principy, které nabízejí změnu
-
- S něčím musí být lidé spokojení,
- Motivační model, techniky,
- Demotivátory ve firmě – detoxikujte vztahy
-
- Příčiny a důsledky tzv. drobných problémů v práci,
- Můj podíl na demotivaci, co dělá demotivovaný zaměstnanec,
- Praktické tipy, inspirace – to nejlepší pro praxi
-
- Rekapitulace nápadů ze všech cvičení a výběr nejužitečnějších.